Thursday 12 December 2013

PROGRAM JUALAN WAQAF SRI AL-FATEH

Assalamualaikum Warahatullahi Wabarakatuh...

Alhamduillah..admin berpeluang untuk upload gambar-gambar jualan waqaf ini untuk para dermawan yang berhati mulia sekalian sama-sama mengambil peluang hebat ini. Mungkin tidaklah diketahui oleh para makhluk tetapi insyaAllah ganjaran hebat yang dijanjikan Allah pasti menanti buat para dermawan sekalian.

Program Jualan Waqaf Sekolah Rendah Islam Al-Fateh ini dilancarkan bagi membuka saluran kepada yang ingin menghulur sumbangan berbentuk khusus untuk diwaqafkan. Item-item dalam program ini adalah merupakan kelengkapan sekolah yang akan dimanfaatkan oleh para pelajar SRI Al-Fateh untuk menuntut ilmu..Yakinlah bahawa, Rasulullah SAW telah bersabda yang maksudnya: "Apabila seseorang itu meninggal dunia, maka terputuslah amalannya kecuali dari tiga perkara, iaitu sedekah jariah, ilmu yang dimanfaatkan dan anak soleh yang mendoakan untuknya" (Hadis riwayat Muslim)

Justeru, marilah kita berama-sama tolong-menolong ke arah kebaikan sepertimana firman Allah swt yang maksudnya : "Dan bertolong-tolonglah kamu dalam perkara-perkara kebaikan, dan jangan pula engkau bertolong-tolong dalam perkara mungkar” (Al-Maidah: 2).

****Untuk menyertai program ini, sila ikuti langkah-langkah berikut:

1) Bank in/Transfer wang (mengikut harga waqaf setiap item dalam gambar) ke dalam akaun SRI Al-Fateh di nombor 1002 0000 149 711 (BANK MUAMALAT)

2) EMEL/SMS/WHATSAPP >>> NAMA,ALAMAT, NO FON, ITEM WAQAF, AMAUN YANG DIMASUKKAN ke nombor 013-8848348 (Puan Nurhashimah)
*untuk tujuan pemberian sijil

3)Anda akan menerima maklumbalas pihak kami & pengeposan sijil anda akan dilakukan secepat mungkin. InsyaAllah..

Mudah-mudahan rahmat Allah swt sentiasa memayungi para dermawan yang berhati mulia sekalian..Terima kasih :)












No comments:

Post a Comment