Thursday 12 December 2013

CATATAN PENUBUHAN SIRI 2

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah swt, dengan izinNya jua, penubuhan SRI Al-Fateh giat dijalankan. Album ini merakamkan detik-detik bersejarah tertubuhnya sebuah sekolah yang bakal melahirkan para huffaz yang profesional InsyaAllah..

Daripada proses membuat dinding dan pintu sekolah, pendawaian elektrik, cat, pembinaan partition dan sehinggalah benar-benar cukup untuk menjadi tempat para murid menuntut ilmu..akan terus diusahakan..insyaAllah :)

Apa yang menarik tentang SRI Al-Fateh ni, daripada awal penubuhannya adalah menggunakan duit sumbangan para ahli lembaga (pada mulanya) kemudian daripada kutipan-kutipan derma daripada masyarakat seluruh negara :)

InsyaAllah..Jangan ragu untuk menyalurkan sumbangan anda di sini..pasti dimanfaat dan bermanfaat..dunia berkat akhirat selamat insyaAllah..


Jom lihat  gambar2 di bawah..bagaimana detik2 bersejarah penubuhan SRI Al-fateh demi kelangsungan dakwah di bumi Sabah yang tercinta ini :)






 

 
 




SRI Al-Fateh amat memerlukan sumbangan terutama dari segi kelengkapan kerusi meja, almari, komputer dan sebagainya. Sesiapa yang berminat untuk memberi sumbangan boleh terus hubungi kami melalui emel ataupun SMS/Whatsapp. Syukron jazilan :)

No comments:

Post a Comment